miercuri, 8 iunie 2016

Un blog amarui

Un blog amarui, pe care trebuie sa il cititi si recomandati altora. Un blog unde se face haz de necaz si de bietul neuron aflat in moarte clinica. Daca as avea mai mult timp, daca nu m-as lasa vrajit de viata ce palpita afara, probabil as scrie mai mult pe acest blog, mai ales ca blogul amarui imi trezeste pofta de a critica tot ceea ce imi iese in cale si imi da senzatia ca nu este asa cum se cuvine sa fie. Dar nu dispun de timp liber, iar putinul pe care il am il folosesc in scopuri mai practice, mai lumesti. Sau, dupa cum spuneau Parazitii in urma cu niste ani, eu nu traiesc pe blog, ci in viata reala. Pe aici trec doar cand imi aduc aminte, cel mai probabil pentru ca nimic nu ma stimuleaza suficient. Poate daca as avea mai multi cititori, daca as primi comentarii, daca m-ar baga cineva in seama, altfel ar sta lucrurile. Asa, ma multumesc sa citesc alte bloguri din cand in cand si sa trec pe aici odata pe an pentru a sterge praful gros care se asterne. Dar voi sa nu procedati ca mine. Cititi bloguri, scrieti, discutati cu oamenii. Si nu uitati de recomandarea mea: un blog amarui,
un blog ce merita sa fie citit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu