joi, 26 februarie 2015

Mi-am facut blog pentru a scrie

Da, stiu, mi-am facut blog pentru a scrie, nu pentru a umple spatiul virtual cu inca un blog abandonat inca din fasa. Din pacate, o multime de evenimente mai mult sau mai putin prevazute m-au tinut departe de internet. Probabil nu as fi intrat nici astazi, daca nu m-ar fi indemnat un prieten bun. Bun la dat sfaturi... :) Are si el blog, de vreo 3 ani chiar. A scris in jur de 10-15 articole pe el. Dar daca a scris el astazi, parca nu ma puteam lasa mai prejos, nu? Asa, imi place cand imi dati dreptate. Cu voi vorbesc, prieteni imaginari, cititori fideli ai unui blog gol... Mi-am facut blog pentru a scrie. Ce sa scriu, cand am senzatia ca vorbesc cu peretii? Oare toti bloggerii au trecut prin asa ceva la inceput, cand nu stia nimeni de existenta lor si nu ii citea nimeni? E un sentiment asa ciudat, ca pot umple o intreaga pagina vorbind despre el... Nu o voi face. Las chestiile interesante pentru ziua in care traficul meu v-a da blogspot-ul peste cap. 

Pentru mine este deja tarziu, asa ca inchei fara sa fi spus nimic. Daca imi aminteste cineva, poate mai scriu si maine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu